18 de maig - Jornada de Portes Obertes amb sessió per a professorat, reserva la teva plaça!

L'Escola Politècnica de Castelldefels al Campus del Baix LlobregatDimecres 18 de maig vam fer Jornada de Portes Obertes (JPO). Al matí a les 10:30, es fàrem una sessió per a estudiants/tes de secundària. A la tarda, hi va haver una sessió a les 16:00h exclusivament per a professorat de secundària.

La JPO per a professors s'inclou dins el programa de formació permanent de l'ICE-UPC i compta amb un reconeixement de 5 hores mitjançant certificat.

En les sessions es van oferir petites xerrades relacionades amb els estudis.

Us hi esperem!

Aquells professors que vulguin vindre s'hauran d'inscriure en el lloc web de l'ICE-UPC.

Visita la nostra escola, informa't dels nostres estudis, coneix el nostre entorn...

Grau en Enginyeria de Telemàtica

Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació

Enginyeria de Telecomunicació (segon cicle)