Dijous 28 de Maig - Conferència: "Estat del desplegament de les xarxes LTE"

Títol: Estat del desplegament de les xarxes LTE

Conferenciant: Francesc Pérez, Consultor Sènior Expert a NAE Comunicacions.

Dia i hora: dijous 28 de Maig a les 18.00 hores.

Lloc: sala 022B.

Resum: Introducció a LTE i quines millores aporta respecte de les tecnologies de telecomunicacions mòbils anteriors. Estat de l'art dels equips disponibles. Situació del desplegament a Espanya.

Francesc Pérez és Enginyer de Telecomunicació per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Disposa de 20 anys d'experiència en l'àmbit de les Telecomunicacions mòbils, concretament en el disseny, desplegament i optimització de xarxes de telecomunicacions mòbils (GSM, UMTS, LTE).

La conferència és oberta a tots els estudiants de l'Escola, i resultarà d'especial interès als alumnes que hagin cursat o estiguin cursant les assignatures MXS - Mobilitat, Xarxes i Serveis (Grau en Enginyeria Telemàtica) i Comunicacions Sense Fils (Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació).