Professors de l’EETAC porten a terme un projecte de cooperació a Etiòpia

L'equip de la UPC amb el president Dr. Baraki i el vicepresident Dr.YitbarekTres professors de l’EETAC han participat en el projecte de cooperació finançat pel Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC que porta per títol “Desenvolupament de recursos relacionats amb l’educació i l’ús de les noves tecnologies de la informació i la comunicació a la Wollo University (Etiòpia)”.

Els objectius principals del projecte són la millora de la capacitació del professorat de la Wollo University en la utilització de metodologies actives a la seva docència i el desenvolupament dels recursos relacionats amb l’accés a les Tecnologies de la Informació i la Comunicació.

La Wollo University, creada al 2007 i situada en dos campus a les poblacions de Dessie i Kombolcha (a uns 400km al Nord de la capital, Addis) té uns 14.000 alumnes registrats a les 7 facultats repartides pels dos campus, i compta amb 531 membres de personal docent i investigador i 112 membres del personal d’administració i serveis.

Les activitats portades a terme aquest mes de juliol han tingut molt bona acollida i han estat valorades molt positivament per tots els participants i pels responsables acadèmics de la Wollo University: el seu president Dr. Baraki i el vicepresident Dr. Yitbarek.  En aquest context, el lligam establert entre les dues universitats té bones perspectives de continuïtat i també d’establiment de noves col·laboracions futures.

Integrants del projecte:

Enllaços: