L’oferta de màsters de l’EETAC creix!

L’EETAC amplia la seva oferta de màsters pel curs 2012-2013 en els seus àmbits d'expertesa, les telecomunicacions i l'aeronàutica.

Podeu trobar els nous màsters en Master in Smart health Innovation,  Master's degree in Geomatics and Navigation (GEONA) i el Master's degree in Airports and Air Navigation.

Aquests màster s'afegeixen als ja consolidats Master's degree in Telecommunication Engineering and Management (MASTEAM), segon cicle d'Enginyeria de Telecomunicació i Master in Aerospace Science and Technology (MAST).

Seguiu llegint després del salt per a més informació sobre els màsters.

Àmbit de les telecomunicacions:

Segon cicle d'Enginyeria de Telecomunicacions (a extingir): Aquest és l'últim any que s'oferta aquest pla pels estudiants d'enginyeries tècniques, a partir del curs 2013/14 ja s’oferirà, a l’EETAC i d’altres Escoles, el nou màster d’Enginyeria de Telecomunicació pensat per a titulats/des de grau. Això comportarà que els Enginyers/res Tècnics de Telecomunicació que vulguin obtenir el títol d’Enginyer/a de Telecomunició hauran de matricular-se del nou màster i això els comportarà l'obligació de cursar 30 crèdits de complements formatius a afegir als 120 crèdits (dos anys) del màster.

Master's degree in Telecommunication Engineering and Management (MASTEAM):  S’imparteix des del curs 2006-2007 a l’EETAC dins del catàleg de Màsters oficials de la Generalitat de Catalunya. Aquest màster garanteix la formació de professionals amb capacitat per planificar projectes complexos i multidisciplinaris, i crear noves tecnologies.

Master in Smart Health Innovation:  El nou màster orientat a l’aplicació intel·ligent de les TIC al servei del sector de la salut. El màster es fruit d’un conveni de col·laboració entre, l’Hospital de Sant Pau, l’Hospital Clínic i Provincial de Barcelona, la Fundació i2CAT, la Fundació TIC Salut i la Universitat Politècnica de Catalunya.

Àmbits d'aeronàutica-telecomunicacions:

Master's degree in Geomatics and Navigation (GEONA): El nou màster de geomàtica a l’EETAC, que proporciona formació en el camp de l'observació de la Terra, l'obtenció de la informació geogràfica i els sistemes de navegació i geoposicionament per satèl·lit. L'Institut Cartogràfic de Catalunya (ICC) patrocina amb sis beques de finançament del 50% del cost del màster i la possibilitat de realitzar el Treball Final de Màster a l'ICC.

Master's degree in Airports and Air NavigationEl nou màster orientat a la preparació de controladors del tràfic aèri. És una titulació pròpia de la UPC, que s’emmarca en la primera Escola de Controladors de Trànsit Aeri Universitària de Catalunya i pren la forma d’un màster i d’una formació pràctica complementària impartida per una entitat formativa acreditada per l’Agencia Estatal de Seguridad Aérea (interessats, dirigiu-vos a info.atc@eetac.upc.edu).

Àmbit de l’aeronàutica:

Master in Aerospace Science and Technology (MAST): Aquest màster proporciona una formació avançada i interdisciplinària en les ciències i tecnologies en els àmbits aeronàutic i espacial. Et permetran  promoure, definir i gestionar projectes de recerca innovadors en el camp de la recerca aeroespacial. Forma part dels Màsters oficials de la Generalitat de Catalunya. Amb la col·laboració de la Agencia Espacial Europea.