El professor de l'EETAC Jaume Sanz publica un llibre amb l'ESA sobre GNSS

El professor de l'EETAC Jaume Sanz Subirana, juntament amb els professors de la UPC , José Miguel Juan Zornoza i Manuel Hernández Pajares, del grup de recerca gAGE (Advanced GNSS Research and Innovative Applications), han realitzat un llibre, publicat per l'Agència Espacial Europea (ESA) anomenat "GNSS Data Processing".

El llibre està compost per 2 volums, i està directament vinculat a l'assignatura de Radionavigation dins del MAST de l'EETAC.

La presentació oficial del llibre es va fer el passat mes de Juliol a Davos, Suissa, en el marc de la prestigiosa ESA Summer School on GNSS 2013, on la UPC hi ve participant des de fa quatre anys, a traves del primer autor del llibre Jaume Sanz, juntament amb la Universität der Budeswehr München, Stanford University, Graz University of Technology i Institut Supérieur de l’Aeronautique et de l’Espace, entre d'altres.

A principis d'aquest mes de Setembre Jaume Sanz ha fet la presentació del llibre al continent Asiàtic en la Summer School on Multi-GNSS Environment, celebrada a Hoi An (Vietnam) i organitzada pel NAVIS Centre de Hanoi.

Més informació: