Estudiant i titulada de l'EETAC desenvolupen una plataforma de tele rehabilitació per pacients post ICTUS

Janina Garrigós, titulada en Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, esp. en Telemàtica, actual Grau en Enginyeria Telemàtica (Enginyeria de Xarxes i d'Internet) i Júlia Garrigós, estudiant del mateix grau, han participat en el desenvolupament de la plataforma GTRS a l'Àrea de Salut i Dependència de la  Fundació i2CAT.

El projecte GTRS (Global Tele Rehabilitation System) és un projecte de tele rehabilitació per pacients post ICTUS basat en el sistema Microsoft Kinect.

Trobareu el vídeo després del salt.

Aquest sistema inclou un Microsoft Kinect per controlar la correcta realització dels exercicis de rehabilitació, un Touch Screen per proporcionar una interfície amigable al pacient i un Dongle 3G que proporciona bona connectivitat 3G. La plataforma permet també la gravació de vídeos dels exercicis, una eina de videoconferència per parlar amb el metge i un mòdul d’estadístiques per veure l’evolució del pacient.

Veure: Vídeo sobre el projecte

Per a més informació: