El director de l'EPSC, Jordi Berenguer, opina a la revista "Informacions"

Jordi BerenguerL'últim número de la revista "Informacions" ha publicat un reportatge titulat La UPC a l'avantguarda de la implantació de l'Espai Europeu d'Educació Superior. En aquest article ha col·laborat donant la seva opinió el director de l'EPSC Jordi Berenguer .

L'article es fa ressò dels conflictes i els canvis que s'estan realitzant a les universitats per adaptar els estudis a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES).Pel que fa a la UPC, és la primera universitat politècnica espanyola a posar en marxa una part important de la seva oferta d'estudis adaptada a l'EEES.

Per a Jordi Berenguer , l'EEES ha de formar professionals més preparats en algunes matèries fins ara una mica deficitàries.

"Potser el canvi més significatiu està en el fet d'equiparar l'estudiant a un "treballador de l'estudi": els 60 crèdits ECTS d'un any acadèmic impliquen unes 1500 hores anuals de dedicació".

L'article també explica com estant vivint d'altres centres de la UPC l'adaptació de les carreres al pla Bolònia. Finalment, l'article acaba explicant l'importància de la recerca relacionada amb la universitat.

Podeu llegir el reportatge sencer a: