Dilluns 27 d'Abril - Comença el cicle de conferències sobre Certificació Electrònica a l'EETAC curs 2014-2015

A partir del dilluns 27 d'Abril, durant tres setmanes, tindrà lloc l'edició del quadrimestre de primavera del Cicle de Conferències sobre Certificació Electrònica. Les conferències se celebraran de 15h a 17h a la Sala de Formació de la Biblioteca del Campus del Baix Llobregat (1a planta).

Aquest cicle de conferències es dirigeix a l'alumnat de l'assignatura Arquitectura per a la Protecció de Continguts del Segon Cicle d'Enginyeria de Telecomunicació i el màster oficial MASTEAM, tot i que és obert a totes les persones interessades de la comunitat universitària.

Dia: Dilluns 27 d'Abril.

TítolÚs de la Infraestructura de Clau Pública (PKI) en els projectes e-DNI i e-Passaport.

Ponent: Jordi Iñigo Griera, Software Development Manager, Safelayer Secure Communications S.A.

Hora i Lloc: de 15:00 a 17:00 hores a la Sala de Formació de la Biblioteca del Campus del Baix Llobregat (BCBL).

Dia: Dilluns 4 de Maig.

Títol: Identitat Electrònica Notarial.

Ponent: Pablo del Canto, Agencia Notarial de Certificación, ANCERT.

Dia: Dilluns 11 de Maig.

Títol: 20 anys lluitant contra el ciber-crim.

Ponent: Manel Medina Llinàs, fundador i director esCERT-UPC. President científic APWG.EU. Director Màster Cybersecurity Management.