Premis Castelldefels Digital i de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació 2008

Campus del Baix LlobregatEn el marc dels Premis Castelldefels Digital i de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació s'atorgarà una Menció Especial al Millor Projecte de Creació d'Empreses presentat per alumnes que estiguin matriculats en el curs acadèmic 2007-2008 en qualsevol de les Escoles de la UPC del Campus del Baix Llobregat. Aquest projecte haurà d'estar avalat per la signatura d'un professor de les citades escoles.

La valoració d'aquests projectes es farà en base als següents criteris:

• l'originalitat i el grau d'innovació de la idea
    • el potencial de negoci
    • l'oportunitat tecnològica
    • l'impacte i benefici social i empresarial

Les sol·licituds de participació als Premis Castelldefels Digital de l'any 2008 s'han de presentar per Registre a l'oficina de l'OAC de l'Ajuntament de Castelldefels, o bé a través de l'imprès de sol·licitud de participació als Premis Castelldefels Digital de la pàgina web de l'Ajuntament de Castelldefels, Inscripció on-line.

El termini de presentació de candidatures és entre l'1 de febrer i el 29 de febrer de 2008

Els premis "Castelldefels Digital i de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació" tenen com a objectiu fomentar la creació i la consolidació d'empreses que, independentment de l'àmbit de la seva activitat, hagin realitzat o desenvolupat aplicacions, productes o serveis en el camp de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació i contribueixin, així, al desenvolupament socioeconòmic i tecnològic de la ciutat.

Hi poden participar totes les empreses o persones emprenedores que, amb independència de la seva forma jurídica o de la seva activitat, afavoreixin el desenvolupament tecnològic i, al mateix temps, el del teixit socioeconòmic de Castelldefels.

Podeu trobar més informació a: http://castelldefels.org/doc_generica.asp?dogid=10