L'EPSC inaugura el nou edifici C3

Inauguració C3

El passat dimecres dia 15 d'octubre a les 16:30, va tenir lloc l'acte d'inauguració del nou edifici C3.

A l'acte van assistir el director general d'Universitats del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa, Joan Majó, l'alcalde de Castelldefels, Antonio Padilla, l'alcalde de Gavà, Joaquim Balsera, i el rector de la UPC, Antoni Giró. Tota la comunitat del Campus de Baix Llobregat, i en particular, la comunitat universitària EPSC, hi va ser convidada.

L'edifici C3 és el segon edifici amb què compta l'EPSC des d'aquest curs acadèmic. Els despatxos de professors i professores de set dels departaments que imparteixen docència troncal a l'escola es troben ubicats en les plantes baixa i primera del nou edifici. També el professorat adscrit òrganicament a l'Escola (professorat d'àmbit de coneixement Enginyeria Aeroespacial) ha traslladat els seus despatxos a la primera planta del nou edifici C3. Al directori de l'escola ja es poden trobar les ubicacions i números de telèfons del professorat que s'ha traslladat.

Inauguració c3El nou edifici C3 és un edifici compartit amb el personal investigador del CIMNE, les empreses AERTEC i RADIANTIS, Ciencia en Acción (un programa que té com a objectiu principal acostar la ciència i la tecnologia al gran públic) i el Director General del Parc Mediterrani de la Tecnologia (PMT).  L'edifici s'ha cofinançat amb el Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) i ajuts als parcs científics i teconològics del Ministerio de Ciencia e Innovación.

Departaments de la UPC que s'han traslladat al nou edifici C3:

Inauguració C3

Els edificis de l'EPSC C3 i C4 dins el Campus del Baix Llobregat:

Mapa del Parc Mediterrani de la Tecnologia