El nou màster de l'EETAC, Smart Health Innovation, al Diario Médico

El professor Jordi Mataix, el Director de l'Escola Jordi berenguer i el president de l'European Association of Healthcare IT, Josep Maria PicasEl passat 7 de setembre en Jordi Berenguer, Director de l’EETAC i Jordi Mataix, professor de l’Escola i coordinador del màster Smart Health Innovation, juntament amb Dr. José Manuel Picas, President de l’European Association of Healthcare IT manager i també coordinador del màster, van ser entrevistats a Diario Médico.

L'entrevista va girar al voltant de la importància de les TIC al sector sanitari i es va realitzar arrel del llançament del nou màster Smart Health Innovation. Podeu llegir l'article després del salt.

El nou màster, que s’impartirà aquest curs a l’Escola, té l’objectiu de millorar l’aplicació de les TIC al sector de la salut, formant un perfil professional que aglutini els coneixements de les àrees de la telemedicina per facilitar la gestió de projectes i la seva implantació com a solucions reals.

Jordi Mataix explica “ Els objectius del màster són comprendre, analitzar i avaluar la problemàtica, les solucions i l’impacte econòmic de l’aplicació de les TIC en sanitat; proporcionar capacitats de lideratge i gestió de projectes dintre dels sectors públic i privat, i promoure la innovació i la emprenedoria” per últim Jordi Mataix opinava “Els que tenen que liderar el sector TIC en sector de la salut són els sanitaris tot i que necessitin de tècnics a l’hora de posar-los a punt”.

Per a més informació: