La Federació REDU de Finlàndia visita l'EETAC

El dijous 5 de maig 19 persones de la Federació Intermunicipal per a la Educació de Rovaniemi, REDU (Finlàndia) han visitat l'EETAC.

El REDU és una potent federació intermunicipal de formació professional que també te cura del desenvolupament regional i els contactes amb el món empresarial. A REDU estan inclosos centres educatius de grau superior i mitjà. Cal recordar el nivell punter del sistema educatiu finés.

Són centres que formen part de REDU: l'Escola Politècnica Superior de Rovaniemi, l'Escola de Formació Professional de Lapònia, l'Escola de Turisme de Lapònia, l'Institut d'Educació Física Santasport, el Centre de practiques empresarials i la Universitat d'Estiu de Lapònia.

La voluntat de la Federació REDU es procurar portar a Finlàndia una visió global de com funcionen els serveis per l’educació i la formació en general a Catalunya, i en concret com es porta a terme la formació professional, així com crear vincles per a la col·laboració a nivell europeu.

Els representants de REDU s'han reunit amb membres de l’equip directiu, que els hi han fet una breu presentació de l’Escola i una visita a alguns dels seus laboratoris.