Premi per a una estudiant de Telemàtica de l'EETAC

L'estudiant del Grau en Eginyeria Telemàtica, Judit Malé, ha resultat guanyadora en un concurs de beques patrocinades per Huawei Espanya.

Per participar en el concurs s’havia d’enviar una presentació que tractés d’alguna idea relacionada amb el futur de les TIC. La idea desenvolupada per la Judit parlava sobre les SmartCities i el CityOS que actualment s’està desenvolupant a Barcelona. Avui en dia Internet és a l’abast de tothom, però les ciutats (Smart Cities) no ho són. Per això l’objectiu és crear una plataforma a la qual tothom pugui accedir per crear els seus propis serveis per a la ciutat.

La beca concedida és un programa de formació a Xina on hi haurà un curs de llengua i cultura a Beijing, visita a Hong Kong i un curs formatiu sobre telecomunicacions i recerca tecnològica, d’una setmana de durada, a la seu de Huawei, situada a Shenzhen. És el segon any que es convoca aquesta beca a Espanya, que s’emmarca dins del projecte global de la pròpia companyia, anomenat "Telecom Seeds for the future”.

Més informació: