Nova assignatura "Technology Assets Management" impartida per Carles Puente

FRACTUSEl professor de la UPC i co-fundador de l'empresa Fractus, Carles Puente, impartirà a l'EPSC el proper quadrimestre de tardor una nova assignatura de títol  "Technology Assets Management" en el marc del MASTEAM i el Segon Cicle d'Enginyeria de Telecomunicació.

Fractus és una empresa pionera en el disseny d'antennes fractals i té com a mínim 50 invencions amb les corresponents famílies de patents. Carles Puente hi lidera l'equipd'investigació i n'és autor de més de 30 de les patents.

La nova assignatura que el professor Carles Puente impartirà a l'EPSC, "Technology Assets Management", està adreçada als alumnes de Segon Cicle com a lliure elecció i al MASTEAM com a formació complementària.  No obstant, recordem que també s'hi poden matricular com a estudiantat visitant PDI i investigadors i investigadores del Campus, així com altres alumnes interessats.

Coordinador i Professor: Carles Puente Baliarda
Idioma: Anglès