Alumnat de quatre instituts d’El Prat de Llobregat visiten l'EETAC

L'11 d'octubre alumnat de 4 instituts d'El Prat de Llobregat van participar en el programa “Un dia a la Uni” del Campus del Baix Llobregat de la UPC, amb l'objectiu ajudar a generar vocacions en els àmbits estratègics de les enginyeries, a presentar la ciència com a quelcom proper, quotidià i bàsic i acostar la universitat a alumnat de secundària a través d’uns tallers didàctics.

Així doncs, dividits en diferents grups, els joves de 1er de Batxillerat assisteixen a tallers com Sensors i la seva aplicació a la vida quotidiana, o Simulació de vol: descobreix l’aviació volant amb el C172.

Aquesta activitat rep el suport de la FECYT (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnologia), i aquest 2013 hi passaran uns 1200 joves estudiants de secundària, una part important d’ells de la comarca del Baix Llobregat.

L'EETAC també participa en altres activitats per fomentar l’interès pel coneixement científic i tecnològic entre joves, com per exemple el programa Mart XXI dirigits per joves de 3er i 4rt d’ESO amb aptituds i capacitats, però amb risc d’abandonament prematur dels estudis.