Nova sol·licitud de patent en l’àmbit aeronàutic realitzada per un estudiant i un professor de l’EETAC

El treball de fi de carrera de l’estudiant d’Enginyeria Tèc. d'Aeronàutica, esp. en Aeronavegació, actual Grau en Enginyeria d'Aeronavegació, Manel Mengíbar  dirigit per professor, Ramon Casanella, membre del grup de recerca Instrumentació, Sensors i Interficies (ISI) ha consistit en el disseny i implementació d'un paramotor de radiocontrol amb unes característiques estructurals i un sistema de electrònica de control innovadors en aquest tipus de dispositius que han donat lloc a sol·licitar la patent:

M. Mengíbar Martín y R. Casanella Alonso, "Método y dispositivo para el  control de estabilidad automático de paramotores radio control". P201331734, 28 Novembre 2013.

Trobareu més informació, vídeo inclós, després del salt.

L’estudiant i el professor es plantegen ara explorar diferents vies per a una possible explotació comercial de la invenció, aprofitant també els recursos que la UPC posa a disposició dels seus membres per a aquesta finalitat.

Aquí teniu també finalment un petit vídeo de demostració del funcionament del control d’estabilitat en l’aterratge del Paramotor RC.

Veure: Control d'estabilitat en l'aterratge d'un Paramotor RC