Sebastià Sallent, director de la Fundació i2cat i professor de l'EETAC, a El Punt Avui

Sebastià Sallent, professor de l'Escola i director d'i2catSebastià Sallentprofessor de l’EETAC del Departament d’Enginyeria Telemàtica i director de la Fundació i2cat parla a El punt Avui sobre la Fundació i2cat  com a vincle d’empreses, administració i recerca.

Explica que “La iniciativa es va engegar des de la Universitat Politècnica de Catalunya amb l'objectiu d'implicar l'administració, les empreses i els centres de recerca”. Podeu llegir el article sencer després del salt.

Disposen d'un equip de seixanta investigadors, una part d'ells titulats de l'EETAC, que centren els seus esforços en camps com les aplicacions per a xarxes, l'audiovisual, la salut i dependència, l'educació, la indústria i la transferència tecnològica.

Entre les empreses que han desenvolupat iniciatives amb i2cat es troben: Abertis, Orange, Vodafone i Alcatel, Seat, Vodafone, Tradia, Doxa, Isoco, Ficosa, Nissan, Orange, Hospital de Sant Pau, Indra, Hospital Clínic o l'Hospital Vall d'Hebron; a part d’institucions públiques com la Generalitat i l’Ajuntament de Barcelona.

Article El Punt avui i2cat: i2cat uneix empreses, administració i recerca