Del 12 al 14 de juliol - Curs intensiu sobre Aircraft Materials (registreu-vos abans del dia 12 al migdia!)

Del 12 al 14 de juilol a l'aula C4-022B, el professor Veysel Erturum del College of Aviation, Airframes and Powerplants de la Universitat de Erciyes, impartirà un curs intensiu sobre Aircraft Materials  amb l’agenda següent:

12/07, 16:00-18:00 Aircraft Materials-Ferrous
13/07, 16:00-18:00 Aircraft Materials-Non Ferrous

Assistència oberta pels estudiants del MAST, Eng. Tècn. Aeronàutica especialitat en Aeronavegació, Grau en Eng. d’Aeronavegació i Grau en Eng. d’Aeroports, i per professors e investigadors del Campus.  Els estudiants de E.T. Aeronàutica que segueixin el curs tindran dret a 1 crèdit de Lliure Elecció. Cal registrar-se, enviant un mail a EETAC.Relacions.Externes(at)upc.edu, abans del dia 12 a les 12:00.

El guió del curs es el següent:

Aircraft Materials: Ferrous and Non-Ferrous
•    Characteristics, properties and identification of common alloy steels and nonferrous materials used in aircraft.
•    Heat treatment and application of ferrous and nonferrous materials
•    Testing of ferrous and non-ferrous materials for hardness, tensile strength, fatigue strength and impact resistance.
Aircraft Materials: Composite and Non-Metallic
•    Characteristics, properties and identification of common composite and non-metallic materials, other than wood, used in aircraft
•    Sealants and bonding agents
•    The detection of defects in composite material.
•    Repair of composite material.