"Aeronàutica a l'EPSC: La millor opció de futur", vídeo de la TV3

Imatge del programa de TV3 "Espai terra"El passat dijous dia 14 de maig de 2009 el programa "Espai terra" de TV3 va venir a l'EPSC per a entrevistar el rector de la UPC, Antoni Giró, i conèixer què en pensa ell del futur d'un/a estudiant/a d'Enginyeria Tècnica Aeronàutica, especialitzat en Aeronavegació, tenint en compte el context actual de crisi.

El rector opina que aquesta titulació impartida a l'EPSC és una molt bona opció de futur i ens parla d'alguns projectes actuals com a exemples de les múltiples sortides professionals d'un Enginyer Tècnic Aeronàutic.

El programa també ha volgut saber que n'opinen els nostres estudiants i estudiantes de l'EPSC.  Vols veure-ho?

Pots veure el vídeo al següent enllaç:

[14-05-09] Formació en Enginyeria Tècnica Aeronàutica per sortir de la crisi, l'EPSC al programa de TV3 Espai terra

L'Escola agraeix als professors de l'EPSC Dagoberto Salazar i Joshua Martínez Tristancho la presentació al Rector del funcionament del Laboratori d'Aeronàutica, C4-027, (UAVs, simulador, etc) .