Nou curs amb 80 nous PCs a les aules de l'EPSC

Alumnes de l'EPSC treballant amb portàtils a l'aulaL'ús de PCs té un paper fonamental als ensenyaments de l'EPSC. Aquest curs acadèmic començarà el 9 de setembre amb els ordinadors de les aules informàtiques i de dos dels laboratoris totalment renovats, en total més de 80 ordinadors de sobretaula.

A l'EPSC també es potencia l'ús de portàtils com a eina d'aprenentatge a dins i a fora de l'aula. La majoria d'estudiants i estudiantes disposen d'ordinador portàtilque utilitzen en les aules tant a les classes presencials com a les d'activitats dirigides.  L'alumnat pot connectar el seu portàtil a la xarxa wifi no només a les aules, sinó pràcticament a tots els espais de l'Escola, a la biblioteca i a alguns espais d'esbarjo com ara la cafeteria. Per a aquells estudiants que no disposen de portàtil propi, l'Escola i la biblioteca els poden oferir un en préstec.

Concretament, els alumnes de segon cicle d' Enginyeria de Telecomunicació i de MASTEAM (Master of Science in Telecommunication Engineering and Management) porten el seu ordinador a l'aula. S'utilitza per les tasques diàries de treball en grup i per avançar en la realització dels projectes en què es basa l'ensenyament de moltes de les assignatures d'aquests estudis.