Nou estudi d'inserció laboral de l'AQU: els estudis de l'EETAC passen amb nota!

AQU Catalunya ha publicat una nova enquesta d'inserció laboral realitzada aquest any 2011 a la població de les universitats catalanes graduada el curs 2006-2007. En plena crisi econòmica, els titulats de l'EETAC no pateixen pràcticament atur.

L'àmbit de la Telecomunicació té excel.lents resultats, amb ocupacions properes o superiors al 90%.  Destacar que l'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, esp. en Telemàtica de l'EETAC té la millor inserció laboral de totes les enginyeries tècniques de telecomunicació de Catalunya. Un 96,43% dels enquestats està treballant. Més que cap altra Escola de la UPC, la UPF, la UAB o la URLl.

En el cas de l'aeronàutica, per primer cop és present a l'estudi de l'AQU, on apareixen els titulats de l'EETAC de Enginyeria Tècnica d'Aeronàutica, esp. en Aeronavegació, els primert titulats d'aeronàutica de Catalunya.

Trobareu tota la informació a: http://www.aqu.cat/uploads/insercio_laboral/enquesta2011/tecnica.html