EPSC Engineering Seminars: ALG, the transportation, logistics and infrastructure consultancy

ALGEl divendres dia 29 de febrer a les 17:30h tindrà lloc a la Sala d'actes de l'EPSC el seminari:

ALG: the transportation, logistics and infrastructure consultancy within the Europraxis-Indra Group

La durada de l'acte serà d'una hora i, encara que és obert a tothom, està especialment adreçat als estudiants d'últims cursos.

ALG és una empresa amb més de 18 anys d'experiència en transport: aeri, marítim, urbà, ferroviari, de carreteres i en gestió d'aeroports.A la conferància explicarà el perfil d'empresa, els projectes que recentment ha dut a terme i les possibilitats de col·laboració amb estudiants i professors de l'EPSC.