Catalunya ràdio visita els laboratoris d'aeronàutica de l'EPSC

L'equip del programa "Cabaret elèctric" de Catalunya ràdio ha visitat aquesta setmana les instal·lacions d'aeronàutica de l'EPSC. Maria Castro Ferré, estudianta d'ET Aeronàutica, va ser l'encarregada d'ensenyar a l'equip de "Cabaret Elèctric"  a pilotar el simulador de vol, i l'equip Frednet de l'EPSC va explicar els últims avenços del rover lunar que desenvolupen: el "Picorover".

L'equip Frednet de l'Escola està format per Raúl Cuadrado Santolaria i Enric Fernández Múrcia, estudiants de l'Enginyeria de Telecomunicació

i del MASTEAM respectivament, i per Andrés Petilo, titulat de l'EPSC en E.T. de Telecomunicació, esp. en Sistemes de Telecomunicació, i està encapçalat per Joshua Tristancho Martínez, professor aeronàutic associat del departament d'Arquitectura de Computadors.

Si voleu escoltar l'entrevista completa de l'emissió "Cabaret Elèctric" , podeu trobar-la a:

Escoltar: Emissió de l'entrevista a "Cabaret Elèctric".

També, en els següents enllaços trobareu més informació sobre el projecte del Picorover:

- Vídeo d'un rover lunar dissenyat a l'EPSC guardonat al YouTube

L'equip FREDNET de l'EPSC torna a aparèixer als mitjans de comunicació

- Una bola de l'EPSC a la lluna