Divendres 26 de Setembre – Conferència: Oportunitats per a estudiants per participar en projectes de l'ESA

Títol: Oportunitats per a estudiants per participar en projectes de l'ESA

Ponent: Anna García Sabaté, doctorand a l’EETAC i participant a diferents programes de l'ESA i la NASA

Dia i hora: 26 de Setembre a les 14:00
Lloc: Sala d'Actes de l'EETAC (C4-001)

Abstract: L'Agència Espacial Europea (ESA) ofereix en diversos programes l'oportunitat perquè els estudiants puguin enviar els seus experiments a l'espai i experimentar en condicions de microgravetat o hipergravetat.

Els programes de l'ESA ofereixen als estudiants l'oportunitat de col·laborar amb professionals del sector espacial (ESA, DLR, SNSB, CNES, etc), rebre formació específica sobre la plataforma que s'utilitzarà, dissenyar i construir els seus experiments, conèixer altres estudiants amb els seus mateixos interessos i viatjar als llocs on es durà a terme la campanya.

En aquesta conferència s'explicarà quins són aquests programes i com els estudiants hi poden participar. Es comentaran eines a l’abast dels estudiants per obtenir informació sobre terminis i altres dades d’interès. També es parlarà de projectes que s'estan duent a terme actualment al Laboratori de Microgravetat i s'explicarà com els estudiants en poden formar part.