Escola de Tardor sobre 'La química atmosfèrica en la capa límit' a l'EPSC

La química atmosfèricaEntre el 20 i el 24 de novembre tindrà lloc a l'EPSC la primera "Research school on the role of Atmospheric Boundary Layer processes in atmospheric chemistry".

L'escola està adreçada a joves investigadors europeus i té el recolzament oficial de la "European Science Foundation" (ESF).

Durant una setmana experts internacionals de més de cinc països impartiran una sèrie de conferencies i classes pràctiques interdisciplinàries sobre la dinàmica atmosfèrica i el processos químics que tenen lloc en la part baixa de l’atmosfera. Aquests processos tenen una incidència molt important en la predicció del temps i en la qualitat de l'aire.

Els participants aprendran com la turbulència atmosfèrica i als núvols juguen un paper fonamental en l'intercanvi de gasos entre l'atmosfera i la biosfera, i són els mecanismes principals per la barreja i la dispersió dels contaminats. El curs es completarà explicant els mecanismes de reacció relacionats amb als aerosols i amb la fase aquosa als núvols. En aquesta Escola de Tardor, el participant tindrà una part molt activa. Les classes teòriques matinals estan acompanyades amb practiques basades en models numèrics i en tractament de dades. En el dia de cloenda, els participants exposaran quines son les línies de recerca futures relacionades amb els temes tractats durant l'Escola de Tardor.

La química atmosfèrica

Més informació a: http://autumnschool.ablresearch.org/