Invitació per al 3r Congrés sobre Agricultura, Alimentació i Medi Ambient al Campus del Baix Llobregat

3r Congrés sobre Agricultura, Alimentació i Medi Ambient

Vols gestionar de manera eficient l'aigua? Vols saber com funciona una dessaladora d'aigua? Doncs vine al 3r Congrés sobre Agricultura, Alimentació i Medi Ambient, organitzat pel Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia de la UPC amb el lema Gestió del H2O: usos i eficiència.

El Congrés tindrà lloc a l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB) durant els dies del 8 al 10 de juliol de 2009.

En aquesta edició, el congrés pretén ser un lloc de trobada i discussió per a investigadors, professionals i estudiantat sensibilitzats i interessats en la gestió de l'aigua en l'agricultura, els espais verds i la indústria alimentària.

El congrés està organitzat en tres jornades. Les dues primeres versaran sobre la gestió dels recursos hídrics i la tercera estarà dedicada a la utilització de l'aigua a l'industria alimentària.

Pots veure el programa de les jornades al següent pdf: PDFprograma_CAS.pdf