Dimarts 2 d'octubre (18:00) - Acte inaugural de l'Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC Castelldefels

Dimarts 2 d'octubre a les 18h, a la Sala d'Actes (C4-001), tindrà lloc l'acte d'inauguració del curs 2012-13 de les Aules Sènior UPC-Castelldefels.

L'Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC Castelldefels começa un altre any del cicle de conferències adreçades a persones interessades a rebre una formació continuada en diverses disciplines, un cop ha passat la seva vida laboral més activa.

Continueu llegint després del salt.

La conferència inaugural serà a càrrec del professor de l'Escola Superior d'Agricultura, el Sr. Josep Claramunt que tractarà sobre el tema "Amiant i Salut: Passat, present i futur de la fabricació del fibrociment".

La conferència inicialment prevista a la programació a càrrec del Sr. Salvador Giner ha quedat posposada per imprevistos d'última hora.

A Castelldefels, l’Aula va néixer gràcies a l’impuls de l’Ajuntament i de la UPC, amb la col·laboració de l’Agrupació d’Aules de Formació Permanent per a la Gent Gran de Catalunya (AFOPA) i del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat de Catalunya, i amb el suport de diverses associacions de la nostra ciutat, com ara el Casal Rafael Casanova, l’Associació de la Gent Gran, el Grup de Recerques Històriques de Castelldefels (GREHIC) i l’Agrupació Astronòmica de Castelldefels.

Per a més informació: