Dijous 12 de desembre - Sessió informativa sobre mobilitat de l'estudiantat 2014-15

El dijous, 12 de desembre, farem la sessió informativa sobre l'oferta d'Universitats amb les què hi ha acords d'intercanvi d'estudiantat.

Lloc: Sala d'Actes EETAC (C4-001g) Hora: 13 a 15h

A la sessió es donarà a conèixer els terminis, passos a seguir, documentació necessària, possibilitats d'aconseguir una beca, préstecs, i tot el que està relacionat amb la mobilitat.

Es prega confirmar assistència a: eetac.mobilitat.estudiants

La xerrada està orientada a estudiants i estudiantes de grau, de primer i segon cicle, i màster, ja que els intercanvis poden ser per cursar assignatures, realitzar les pràctiques a empresa, el Treball o Projecte Fi de Carrera de qualsevol de les titulacions de l'EETAC.

Pots veure la introducció de la xerrada al Canal YouTube de l'escola: Presentació en vídeo