El Tour Virtual de l'EETAC arriba a les 7000 visites!

En poc més d'un any el Tour Virtual de l'EETAC ha arribat a les 7000 visites. Això el converteix en una de les pàgines més visitades de la nostra Web.

El Tour és obra de dos estudiants d'E. T. de Telecomunicació, esp. en Sistemes de Telecomunicació Christian Nadales Real, ara ja titulat, i en Rubén Campos Altur, que està finalitzant el TFC.

Va ser un repte per a ells que els va obligar a aplicar-se a fons i investigar la millor forma de fer-lo. Si lleugiu la notícia sabreu com ho van aconseguir.

El 2009 en Christian i en Rubén van guanyar el concurs de postals nadalenques electròniques de l'Escola. Això va fer que se'ls donés l'oportunitat de crear continguts multimèdia per la pàgina web de l'Escola.

Després de pensar en diferents opcions es van centrar en fer un tour virtual de 360º que permetés ensenyar l'Escola  i el Campus a qui no els conegués, i dues animacions titulades "Un món sense telecos" que mostren la natura transversal de les telecomunicacions i de retruc la necessitat dels Enginyers de Telecomunicació.

Per a fer el Tour, el primer pas va ser crear la ròtula pel trípode per poder girar la càmera, així aconseguien fer 10 fotografies i obtenir una foto panoràmica.

El següent pas va consistir en crear el tour a partir de totes les panoràmiques obtingudes i enllaçar-les amb un altre programa, exportar tot i obtindre com a resultat un arxiu flash preparat per penjar a la web.

Tot plegat es un procés laboriós, però que mereix la pena pel resultat espectacular que s'obté.

Fixeu-vos en un detall... en cap lloc es pot veure el trípode. Això forma part de la màgia del Tour.

Moltes felicitats als seus autors! La vostra feina ha estat un èxit!