Què t'espera després de la universitat com a Enginyer/a de Telecomunicació? — Xerrada informativa dimecres 20 de maig

Col.legi i Associació Catalana d'enginyers de TelecomunicacióDimecres 20 de maig a les 15.00h tindrà lloc a l'EPSC una xerrada informativa amb títol: "Què t'espera, després de la universitat, com Enginyer/a de Telecomunicació?", on les dues institucions de referència en l'entorn professional, el Col·legi i l'Associació Catalana d'Enginyers de Telecomunicació, mostraran les oportunitats professionals dels titulats i les titulades en aquest àmbit i explicaran quina és la situació professional actual.

Lloc: Sala d'actes de l'EPSC (001g)
Conferenciants: Guillermo Canal, gerent i secretari COETC/ACET, i Alfred Causi, de l'oficina tècnica COETC/ACET i titulat per l'EPSC.

Índex de la Conferència:
- Què és ser Enginyer/a de Telecomunicació?
- Quina importància té aquesta professió per a la societat?
- A què ens dediquem els titulats i les titulades?

La xerrada és oberta a tothom, però especialment adreçada a estudiants de segon cicle/màster d'Enginyeria de Telecomunicació.