16 estudiants del MASTEAM aconsegueixen una beca de mobilitat

RHEINISCH - WESTFÄLISCHE TECHNISCHE HOCHSCHULE AACHEN (RWTH AACHEN)16 estudiants i estudiantes del Master of Science in Telecommunication Engineering & Management (MASTEAM) han aconseguit una beca de mobilitat del Ministerio de Ciencia y Innovación per fer una estada d'un semestre o un any durant el curs 2008-09 en una universitat estrangera.

Tots els sol·licitants menys dos van aconseguir l'import màxim de 2760 €.

Les destinacions triades pels 16 estudiants són les universitats de:

amb les que l'EPSC té acords signats. En els casos de doble titulació, els estudiants rebran el títol del màster de la universitat estrangera  a més del títol oficial de MASTEAM.

En la valoració el Ministeri ha tingut en compte: el tipus de màster, l'expedient acadèmic i el C.V. de l'estudiant, l'experiència laboral (a l'EPSC les pràctiques en empresa són obligatòries com una assignatura més del pla d'estudis), la participació en projectes de recerca i publicacions, entre d'altres.

En relació al nombre de beques atorgades, per tercer any consecutiu, MASTEAM ès:

• el 1er a nivell de l'estat espanyol en import total concedit (44160 €),
  • el 1r en l'àmbit de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC)
  • el 1r de totes les universitats catalanes.

Més informació sobre els estudis del Master of Science in Telecommunication Engineering & Management

Més informació sobre el segon cicle d'Enginyeria de Telecomunicació

Més informació sobre els acords de mobilitat de l'EPSC