Quatre estudiants de l'EETAC convidats per la Beihang University

La Beihang University (abans Beijing University of Aeronautics and Astronautics, o BUAA) ha convidat 4 estudiants de l'EETAC per a que expliquin els seus projectes de recerca a la International Graduate Summer School in Aeronautics and Astronautics que té lloc a Beijing del 12 al 20 de Juliol.

Es tracta de na Lara Navarro Morales, que està acabant el seu treball de final de màster al MASTEAM; n'Esteve Bardolet titulat de l'Eng. Tècn. d'Aeronàutica esp. Aeronavegació i actualment estudiant el MAST; i en Roberto Rodriguez i Victor Kravchenko, que van obtenir la màxima qualificació en els seu treballs de final de màster al MAST. Tots 4 formen part del grup de recerca Wikisat de l’EETAC liderat pel professor  Joshua Tristancho.

Na Lara Navarro Morales ultima el seu projecte final de màster titulat "A multi-Agent payload manegement approach for femto-satellite applications".

El treball de final carrera de n'Esteve Bardolet porta per títol "Study of a low cost intertial platform for a femto-satellite deployed by a mini-launcher".

Els treballs de final de màster de Roberto Rodriguez i Victor Kravchenko porten per títol "Study of a nozzle vector control for a low cost mini-launcher" i "Design and implementation of a femto-satellite technology demostraror".

El grup de recerca Wikisat de l’EETAC liderat per Joshua Tristancho estudia el disseny d’una minillançadera  espacial (<100kg) de baix cost  per posar en òrbita un femto-satèl·lit (satèl·lit de menys de 100g).  La minillançadera està prevista que es llenci des d’un globus sonda a 32km d’altitud per estalviar encara més costos.

Han sigut portada a la web de la UPC!

Més detalls de la seva experiència al blog Arcitec.