28 i 29 de març: Jornades de Portes Obertes a l'EPSC. Reserva la teva plaça!

L'Escola Politècnica de Castelldefels al Campus del Baix LlobregatPots visitar-nos en sessions de matí a les 11:00 i de tarda a les 15:30.

Reserva la teva plaça per a les Jornades de Portes Obertes:

- enviant un correu electrònic a epsc.promocio.estudis

- trucant als telèfons 93 552 35 18 / 93 552 35 52

Visita la nostra escola, informa't dels nostres estudis, coneix el nostre entorn...

Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, especialitat en Sistemes de Telecomunicació

Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, especialitat en Telemàtica

Enginyeria Tècnica d'Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació

Enginyeria de Telecomunicació (segon cicle)

Aquest any, com a novetat, hem preparat uns tallers de demostració sobre les dues àrees que s'imparteixen a l'escola, Telecomunicacions i Aeronàutica.
Aquets tallers consisteixen en presentar als alumnes de batxillerat què fan els estudiants de l'EPSC durant els anys que cursen aquestes enginyeries.
El tallers son els següents:

• Taller de Telecomunicacions: Transmissió d'àudio per infrarojos.
    Consisteix en presentar una practica que es realitza en l'assignatura Laboratori d'electrònica de primer de Telecomunicacions, dissenyada pels alumnes mateixos.
  • Taller d'Aeronàutica: Demostració de Simulació de Vol.
    Consisteix en presentar una activitat que es realitza en l'assignatura de Tecnologia Aeroespacial de simulació de vol mitjançant un programa informàtic.

Per poder assistir a un d'aquests tallers cal inscriure's a les sessions de Jornades de Portes Obertes indicant també els tallers, abans del dia 26 de març enviant un correu electrònic a: epsc.promocio.estudis

No t'ho pots perdre!
Esperem la teva participació!

Més informació a: Futurs estudiants i centres de Secundària

Biblioteca, PCKar amb 20 ordinadors portàtils, laboratori informàtic