El PMT al Butlletí de Seguiment de Projectes Estratègics del Baix Llobregat

L'Observatori del Baix Llobregat ha publicat el nou número del Butlletí de Seguiment de Projectes Estratègics de la comarca, amb informació sobre els projectes de llei de barris al Baix Llobregat.

El Parc Mediterrani de la Tecnologia (PMT), on es troba l'EPSC, ha estat considerat uns dels actius de la comarca amb més creació i difusió del coneixement en el camp de les noves tecnologies i les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). Aquest butlletí recalca que el PMT està elaborant i promovent la planificació de la construcció de 6000m2 d'habitatges protegits per a personal investigador i estudiants del PMT.

El PMT es porten a terme una tasca d'investigació i recerca en diverses àrees de coneixement com són les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, Aeronàutica i l'espai, Enginyeria biològica, Biotecnologia i enginyeria agroalimentària, Ciències i tecnologies òptiques i fotòniques, Tecnologies de la geoinformació, Tecnologies del medi ambient i Mètodes numèrics en enginyeria, acollint el Campus del Baix Llobregat (UPC) i diversos Instituts de Recerca.

Els objectius d'aquest emplaçament són el convertir-se en un pont entre el món acadèmic i l'empresarial a través d'activitats conjuntes en matèria de recerca, docència, formació i transferència tecnològica.

Per a més informació consulteu: