Pràctiques en empresa a l’EETAC curs 2010/11: 247 estudiants i 820.000€

A l'EETAC pots fer pràctiques d'empresaDurant el curs 2010/11 247 estudiants de l’EETAC varen realitzar pràctiques remunerades en alguna empresa del sector amb un import aproximat de 820.000 €.

Desglossat per  titulacions:

71 estudiants de Segon Cicle d’Enginyeria de Telecomunicació/Master of Science in Telecommunication Engineering and Management; 65 estudiants d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, esp. Sistemes de Telecomunicació; 61 estudiants d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, esp. Telemàtica; 46 estudiants d'Enginyeria Tècnica Aeronàutica, esp. en Aeronavegació; i 4 estudiants del Master in Aerospace Science and Technology.

A més 32 estudiants varen participar en Activitats de Suport a la Docència i la Recerca, col·laborant amb els projectes de diferents grups de recerca de l’escola, i 33 varen fer el seu Treball o Projecte Fi de Carrera en una empresa.

Les empreses que han tingut més de cinc estudiants en pràctiques son: SERVEIS INFORMATICS LA CAIXA, AENA, TRADIA TELECOM, VODAFONE ESPAÑA, AIRIA INGENIERIA Y SERVICIOS, INSTITUT MUNICIPAL D’INFORMÀTICA (AJUNTAMENT DE BARCELONA), PICIS R&D, FOC FIBRA I SISTEMES, TELEFONICA I+D, ABERTIS, INDRA ESPACIO, INGEPAG07, INGRAM MICRO, ROCHE DIAGNOSTICS, COLT TECHNOLOGY SERVICES, EVERIS SPAIN, GTD SISTEMAS DE INFORMACION, NTT EUROPE ONLINE, ADTEL SISTEMAS DE TELECOMUNICACIONS, DEIMOS SPACE, ENDESA DISTRIBUCION ELECTRICA, GyD IBERICA, LGAI TECHNOLOGICAL CENTRE, T-SYSTEMS ITC SERVICES, W AERONAUTICA.

En el nou curs 2011/12 que tot just acaba de començar, ja hi ha 103 estudiants fent pràctiques, entre els quals per primer cop hi ha estudiants de les noves titulacions de grau de la EETAC.