Luis Delgado, exprofessor de l'EETAC, guanya el premi de la Fundació AENA

El premi Luis Azcárraga 2014 de la Fundació AENA ha estat atorgat per unanimitat a l'exprofessor de l'EETAC, Luis Delgado, pel seu treball de tesi doctoral Cruise Speed Reduction for Air Traffic Flow Management.

La fundació reconeix treballs, estudis o projectes que constitueixen una contribució singular per al transport aeri en la planificació i organització, gestió econòmica i administrativa, impacte i preservació mediambiental i recerca i innovació tecnològica.

Luis Delgado, exprofessor que va impartir classes a l'EETAC del 2007 al 2013, també va ser alumne del programa de doctorat en Ciència i Tecnologia Aeroespacial de la UPC. La seva tesi doctoral, dirigida per Xavier Prats i realitzada en el grup de recerca ICARUS, estudia l'ús de la variació de velocitat durant el creuer per gestionar retards d'ATFM (Air Traffic Flow Management). Actualment, Luis Delgado, és investigador sènior de la Universitat de Westminster.

La Fundació AENA va ser fundada l'any 1994 amb l'objectiu de promocionar la cultura aeronàutica i la preservació de la història aeronàutica. La fundació atorga un conjunt anual de premis en diferents categories que inclouen el periodisme, la fotografia i l'enginyeria.

Podeu consultar els diferents premis aquí.