Dilluns 18 d'Octubre — Acte inaugural del curs acadèmic a l'EPSC

Pablo Zarco-TejadaEl dilluns 18 d'octubre a les 12 hores, a la Sala d'Actes de l'Edifici C4 (EPSC), es var realitzar l'acte d'inauguració del curs acadèmic de les Escoles del Campus del Baix Llobregat.

La lliçó inaugural, “La Teledetección del Siglo XXI en Agricultura: una nueva era basada en microsensores multiespectrales y vehículos aéreos no tripuladosva anar a càrrec del Dr. Pablo Zarco-Tejada, director del Instituto de Agricultura Sostenible (IAS), del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC).

L’acte va comptar amb la presència de l’Il·lm. Sr. Joan Sau i Pagès, alcalde de la ciutat de Castelldefels.

D’altra banda, el mateix dia 18 a la tarda, a les 16h, va tenir lloc la inauguració de la Unitat d’Investigació en Agricultura Periurbana i Biotecnologia –l´Agrópolis- a Viladecans.

Per a més informació s'adjunta la invitació a la inauguració i la situació exacta de l'Escola al PDF:
- Invitació