Dimecres 21 de juliol - Sessions informatives per als estudiants de nou ingrés de Grau

Per aconseguir més informació sobre els estudis i sobre el procediment de matrícula, heu de venir a una de les sessions informatives que es faran el dia 21 de juliol a la Sala d'Actes de l'EPSC (C4-001) de l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels.

Podeu consultar la seva ubicació al plànol de l'Escola o fins i tot entrar-hi amb el tour virtual de l'EPSC.

1a. Si vols matricular-te al Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació o al Grau en Enginyeria Telemàtica cal que assisteixis a la sessió informativa que es farà de 9:00 a 10:30 hores.

2a. Si vols matricular-te al Grau en Enginyeria d'Aeronavegació o al Grau en Enginyeria d'Aeroports cal que assisteixis a la sessió informativa que es farà de 10:30 a 12:00 hores.