MASTEAM, el màster TIC de l'Estat que aconsegueix més beques de mobilitat

Estudiant de l'EETAC durant la seva estada al KTHEl Master of Science in Telecommunication Engineering and Management (MASTEAM) de l'EETAC torna a ser el màster de l'ambit d'Enginyeria TIC de l'Estat Espanyol que aconsegueixen un major nombre de beques del Ministeri de Educació per a mobilitat internacional d'estudiants pel curs 2011/2012.

Des de que el Ministeri d'Educació va posar en marxa aquestes beques, el MASTEAM sempre ha quedat en primera posició. Aquest curs cada estudiant de mobilitat rebrà 3.680 €, un import força superior al d'una beca Erasmus.

En concret dels 109.420 € assignats a la UPC per a 5 màsters, gairebé la meitat, 51.520 €, són per estudiants de MASTEAM.

Els catorze estudiants que ho han demanat marxaran a fer la seva activitat de recerca, Master Thesis, o bé a cursar assignatures optatives, en alguns casos amb acords de doble titulació. Les destinacions triades, 3 d'elles per més d'un estudiant, són les següents:

Les claus d'un èxit que es repeteix cada any, des de que es varen iniciar aquestes beques

Tenir estudiants motivats i amb moltes ganes d’aprendre. Tenir bons expedients i Currículums Vitae. A més un gran nombre d’estudiants poden acreditar experiència laboral al haver  realitzat  pràctiques d’empresa mentre estudiaven a l’EETAC (obligatòries en els graus i optatives en els màsters). En altres casos poden acreditar experiència de recerca, al haver estat treballant com a becaris en els laboratoris dels grups de recerca de l’EETAC. Un pla d’estudis dissenyat acuradament, amb professors motivats i amb ganes d’ensenyar, que ha rebut diversos premis de la Generalitat i de la AQU. I una Oficina de Relacions Externes del Campus que, no sols informa, sinó que dóna suport de forma personalitzada a tota la tramitació i gestió de les beques.

Enllaços relacionats: