Presentació del: " Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey (ITESM) "

El passat 25 de febrer es va realitzar la presentació del "Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey (ITESM)" amb el responsable de mobilitat de l'ITESM a Barcelona com a ponent.

El responsable de mobilitat de l'ITESM a Barcelona, va presentar la seva universitat, les activitats que s'hi fan i quin es el procediment per sol·licitar-hi una estada, tant per cursar assignatures com per fer-hi el Treball o Projecte Fi de Carrera.

L'ITESM es la universitat més prestigiosa de Mèxic i una de les universitats millors d'Amèrica Llatina. Els seus campus, edificis i laboratoris segueixen el model americà, i en molts casos s'imparteix docència orientada a la realització de projectes tecnològics amb una estreta relació amb les empreses.

Tots els estudiants de l'EPSC que en convocatòries anteriors hi han fet una estada, l'han valorat molt positivament, fins al punt de que alguns d'ells en acabar el segon cicle hi han tornat per segon cop amb un altra beca de mobilitat.

La xerrada va ser oberta a tots els estudiants.

Podeu trobar més informació a www.itesm.edu