Ja som més de 150! Diumenge 6 de Maig - Tanquem el registre de la 1a Trobada de titulats/des, PDI i PAS

El diumenge 6 de maig és l'últim dia per registrar-te a la 1a Trobada de titulats/des, PDI i PAS que fem a el dissabte 12 de maig amb motiu de la Celebració dels 20 anys de l'Escola.

Registra't! Ja som més de 150!: http://eetac.upc.edu/alumni/trobada

Tots aquells/es que us registreu i assistiu a la Trobada rebreu un petit obsequi institucional com a recordatori.

Anima't abans que sigui massa tard! No ho deixis pel darrer moment!

Totes aquelles persones inscrites a la trobada que realitzin una visita als Allotjaments Pius Font i Quer de RESA i omplin una butlleta se'ls enviarà una news letter amb una oferta d'allotjament  a l'estiu  per escollir a qualsevol de les residencies del grup RESA a tot l’estat. A més, entre totes les butlletes es  sortejaran 5 estades d'una setmana (7 nits) per a 4 persones (una família) , a qualsevol residència que triïn de les del  grup RESA, durant els mesos de juliol i agost. Les condicions les especificarem al bono del sorteig.

Programa de la 1a Trobada de titulats/des, PDI i PAS de l’Escola: Programa

Per a més informació: Celebració dels 20 anys a l'Escola