Jordi Berenguer i Sau, nou director de l'EPSC

Jordi Berenguer i SauEl passat dia 7 de gener va tenir lloc a la sala d'Actes de l'EPSC l'acte de presa de possessió del profesor Jordi Berenguer i Sau com a director de l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels, que va ser nomenat pel rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, d'acord amb el resultat de les eleccions celebrades el  dia 11 de desembre de 2007.

Doctor en Enginyeria de Telecomunicació per l'ETSETB l'any 1988, va  treballar a Mier Comunicaciones fins el gener de 1992, moment en què es va incorporar al Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions de la UPC com a Catedràtic d'Escola Universitària. Va ser subdirector de Laboratoris de l'Escola Universitària Politècnica del Baix Llobregat des de la creació de l'Escola fins al 2000. Va ser director de projectes de la Secretaria de la Societat de la Informació (DURSI) del 2000 al 2003. Des del juny del 2006 és delegat del rector al Campus del Baix Llobregat.