Fins el 31 de març! - Beques Santander-CRUE-CEPYCME

Vols fer pràctiques en empresa amb una beca? Ets una spin-off o una PIME i vols oferir pràctiques a estudiants? El Banc Santander, amb l'objectiu de promoure la realització de práctiques professionals als estudiants matriculats a la UPC, convoca un total de 78 beques en pràctiques Santander-CRUE-CEPYCME, dirigides a complementar la seva formació, apropant-los a la realitat de l'àmbit professional, ampliant els seus coneixements i afavorint el contacte amb empreses que podrien facilitar la seva inserció laboral.

Tota la informació sobre les beques si cliqueu a la notícia.

Les beques tenen una durada de tres mesos, ampliables a sis a instàncies de l'empresa, amb una dedicació de mitja jornada, o jornada completa si hi fas el Projecte Fi de Carrera. Amb un import de beca de 300 o 600 €/mes (segons dedicació) que pot ser complementada amb un ajut per part de l'empresa.

T'has de registrar abans del 31 de març i fer les pràctiques entre maig i desembre de 2012.

Per a més informació: