Proves d'accés a la universitat a l'EPSC

Durant els dies 9, 10 i 11 de juny de 2010 (dimecres, dijous i divendres) tenen lloc al Campus del Baix Llobregat les proves d'accés a la universitat (PAU). Al voltant de 570 alumnes d'instituts veïns de Castelldefels, Gavà, Sitges i Viladecans prenen part en les proves distribuïts en tres tribunals ubicats a l'ESAB i l'EPSC. Els professors de l'EPSC Oscar Casas o Daniel Crespo presideixen dos d'aquests tribunals.

Podeu veure al Telenotícies del migdia de la TV3 com han transcorregut les PAU a l'EPSC:

- Vídeo TN migdia 9/06/2010 (minut 18:53)

La docència d'11 aules de l'EPSC s'ha adaptat a la presència dels tribunals, desplaçant-la puntualment a espais alternatius. El personal d'administració i serveis, especialment Carme Comas i Mercè Gironés, i la sotsdirectora de Planificació i Recursos, Dolors Royo, organitzen la logística de trasllat, així com el condicionament de les aules per a l'estudiantat de batxillerat que participa a les proves.