Coneixes l'Our Tube dels estudiants del THE DXAT TEAM de l'EPSC?

DXAT TeamCinc alumnes del segon cicle d'Enginyeria de Telecomunicació de l'EPSC han desenvolupat un portal per compartir contingut audiovisual i ofereixen el seu servei a tota la comunitat de l’escola.

El portal ha estat desenvolupat en el marc de l'assignatura Disseny de Xarxes i Aplicacions Telemàtiques (DXAT)  de la qual eren estudiants i és per això que s'han anomenat "The DXAT Team".

Ells són: Marc Planagumà Valls, Jose Antonio Rodríguez Pérez (titulat per l'EPSC d' ETT esp. Telemàtica), Javier López Rubio (titulat per l'EPSC d'ETT esp. Telemàtica), Juan Francisco Guinovart Rodríguez (titulat per l'EPSC d' ETT esp. Sistemes de Telecomunicació) i Carlos Teijeiro Castellà (titulat per l'EPSC d'ETT esp. Telemàtica) . Els cinc estudiants cursen els perfils de Segon Cicle d'Enginyeria de Telecomunicació de Gestió de Xarxes i Serveis de Telecomunicació i de Direcció de Plans i Projectes de Telecomunicació i tres d'ells cursen simultàniament el Màster oficial de l'EPSC MASTEAM.

DXAT Team