Dimarts 28 d'abril - Acte de lliurament del Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2015

El dimarts 28 d'abril a les  18:00 tindrà lloc l'acte de lliurament del Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2015  a la sala d'actes de l'EETAC. Aquest guardó es dóna als millors classificats en cada nivell  entre els participants del Campus del Baix Llobregat al  Concurs internacional de matemàtiques Cangur. L' Escola Superior d'Agricultura (ESAB) i l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicacions i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) fan possible aquesta distinció.

L'acte comptarà amb la presència del Sr. José Manuel Yúfera , delegat del rector de la UPC al Campus del Baix Llobregat, del  Sr. Xavier Jarque, president de la Societat Catalana de Matemàtiques, i del  Sr. Adolfo Juncosa, president de l’Aula Sènior de Castelldefels.

Llista de premiats:

• Nivell 1 (3r ESO) Miguel Angel Pérez Bas del Col·legi Santo Àngel de Gavà
  • Nivell 2 ( 4t ESO) Gerard Romero Bujalance del Col·legi Sant Gabriel de Viladecans.
  • Nivell 3 (1r Bat) Imma Villanueva Baixarias del Col·legi Pineda del'Hospitalet de Llobregat
  • Nivell 4 (2n Bat) Sabin Gurun de l'Institut Josep Lluís Sert de Castelldefels

A continuació del lliurament dels premis, tindrà lloc la conferència:

'Flora de Castelldefels' a càrrec de la Sra. Carmen Sanz Milián, llicenciada en Geografia, dins del cicle d'activitats de l'Aula d'Extensió Universitària Senior UPC de Castelldefels.