L'EPSC al teu mòbil!

L'EPSC t'ho vol posar fàcil perquè puguis accedir a la  nostra Web, i per això ha desenvolupat una versió mòbil de la web de l'Escola.

Aquesta versió és més lleugera. amb accessos directes a totes les intranets de l'Escola. Aquesta funcionalitat s'afegeix a la sincronització de l'agenda, amb les dades del calendari acadèmic i actes que es fan a l'Escola. Així pots portar a la butxaca i consultar quan vulguis tot el que necessites  de l'EPSC.

Què cal fer per accedir a la nova pàgina? Res! El nostre Web detecta el tipus de dispositiu que es connecta al web. Si es tracta d'un dispositiu mòbil automàticament us ofereix la nova plana Web.

Per a aquesta nova versió de la pàgina Web,  s'utilitza un tema molt senzill que pràcticament només té capçalera, cos i peu de pàgina i on, a més, s'eliminen tots els blocs de l'esquerra i la dreta del web (menús, pastilles, notícies UPC...). Finalment, es mostra un desplegable amb accessos directes (Atenea, NetArera, Alumni,...) i una capçalera més lleugera, amb una selecció d'enllaços, el primer dels quals, el mapa web, ens dóna accés a tots els menús que veiem habitualment a la versió normal del web.

El Web utilitza la darrera versió del gestor de continguts Drupal, sobre una plataforma LAMP (amb Linux Apache MySQL i PHP) i per l'adaptació del web per a mòbils s'ha afegit un mòdul nou que permet detectar el tipus de dispositiu que es connecta per a servir la versió de la pàgina més adequada.

Aquesta nova plana ha estat desenvolupada per una estudianta de Segon Cicle i MASTEAM de l'Escola, na Lara Navarro, que ha realitzat la seva feina com a becària amb el nostre administrador Web, en Marc Folch.