L'EETAC acull el XII Fòrum "Fem recerca"

Aquest dijous 24 d'abril a les 17h a la Sala d'Actes (C4-001), l'Escola acull el XII Fòrum "Fem recerca" on s'exposarà una mostra dels treballs de recerca realitzats pels estudiants de batxillerat de les poblacions de CastelldefelsGavà i Viladecans.

Els estudiants dels centres INS Josep Lluís SertINS Les MarinesINS Mediterrània i Escola La Ginesta ens exposaran els seus treballs amb títols com "Motor magnètic de rotació" o "The impact of Words On Society's Psique". Hi esteu tots convidats.

L'acte l'organitzen el Centre de Recursos Pedagògics Baix Llobregat II (Gavà) i el Centre de Recursos Pedagògics de Castelldefels, amb la col·laboració dels ajuntaments de Castelldefels, Gavà i Viladecans i de l'EETAC.

Enllaça al programa de l'Acte