Nou conveni de l'Escola amb la Universidad de Las Palmas de Gran Canaria amb el projecte WikiSat

Recuperació del globus: Juan Martínez, Joshua Tristancho i Javier PérezL'Escola i la ULPGC (Universidad de Las Palmas de Gran Canaria) han signat un conveni de col·laboració que contempla un programa espacial a través del IDeTIC (Instituto para el Desarrollo Tecnológico y la Innovación en Comunicaciones).

Es busca desenvolupar activitats conjuntes amb el fi d’obtenir un llançador a baix cost per posar en òrbita satèl·lits petits. Aquest projecte, WikiSat, està dirigit per Joshua Tristacho, professor i titulat de l’EETAC.

Podeu continuar llegint la notícia i veure l'últim llançament del WikiSat després del salt.

WikiSat està format per estudiants, professors i apassionats de l’espai i participa al concurs N-prize que finalitzarà el 19 de setembre de 2012. El grup va efectuar el seu llançament número 13 el passat 8 de juliol.

El IDeTIC  és un Institut universitari de la ULPGC  que se centra en el desenvolupament de subsistemes de comunicacions, en el processat de  senyal i les aplicacions d’aquestes tecnologies. La seva participació en el projecte se centra en el desenvolupament dels sistemes de seguiment que permet la recuperació dels elements i la monitorització dels paràmetres durant el vol.

Llançament número 13 WikiSat:

Més informació sobre WikiSat: