Curs d'estiu de la Comunitat de Ciutats Ariane

Un any més, la Comunitat de Ciutats Ariane (CVA) organitza un curs d’estiu d’un mes, dedicat als coets llançadora en general, encara que centrant-se més tard en algun tema relacionat amb ells, proposat per la ciutat que alberga el curs. Aquest any el curs es realitzarà del 26 de juny al 23 de juliol a Bordeus (França), i el tema del mateix serà: “ROCKET PROPULSION, theoretical and experimental work on a launch vehicle”. El curs està obert a estudiants de tercer d’enginyeria aeronàutica i estudiants de màster, així com a estudiants recentment titulats. La data límit per presentar les sol·licituds és l’1 de març de 2010.

Per a més informació consulta el pòster següent: pòster del curs; o contacta amb Adeline de Montlaur o José Rojas, a qui heu d’entregar les sol·licituds.